23 Mart 2014 Pazar

Beautycycle Kalıcı Ruj


Beautycycle ruj ilk önce özelliklerini yazıyım ;
 Kat kat sürülebilir orta ile tam arası örtücülük sağlar ve uzun süre dayanıklıdır.
 Dermatologlar tarafından alerji riskinin azaltılması yönünden test edilmiştir.
Dudakları yumuşak ve dolgun bırakır. 
Krem, inci ve pırıltılı örtücülük ile tüylenmeden ve akmadan bir dizi etki yaratabilirsiniz.


Yukarda yazdıklarını harfiyen yerine getiren bir rujdur kendileri. Kalıcılığı bir muhteşem. Ben biraz daha koyu olarak almıştım ama gerçekten dudağıma çok kırmızı geldi. Günlük olarak pek kullanamıyorum açıkçası ama özel günlerde kırmızı süreceksem diğer rujlarım ağlayabilir elim ilk sana giriyor canım benim 


İnternet üstünden satış fiyatı 30 tl fakat ben arkadaşımdan 25 liraya almıştım. Helali hoş olsun verdiğim para gözünüz kapalı alabilirsiniz canlarım.

Tek kötü özelliği eğer taşma yaparsanız sürerken biraz zor çıkıyor. Bulaşma problemi var ilk sürüşte fakat dudağa oturduktan son bu problemlerde ortadan kalkıyor.

Peki bu ürünü kullananız var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...