22 Mart 2014 Cumartesi

Dalan D'olive Zeytinyağlı El Kremi

zeytinyağlı nemlendirici krem
Ve ilk yazımla karşınızdayım. Umarım ki seversiniz :)
Gelelim ilk ürünüme Dalan D'Olive Zeytinyağlı El ve Vücut kremi. Ben bu ürünü Gratisten almıştım lakin kokusu nedeniyle çok kullanamadım. Çünkü kokusu bende alerjik reaksiyona sebep oldu. Her sürdüğümde hapşırık krizine girdim. Ama kullandığım sınırlı zamanlardaki nemlendirmesi gerçekten muhteşemdi. Emilimi gerçekten çok hızlı bunların bide minnoş çanta boyutları var çok şeker ama kokusu yüzünden pek kullanamıyorum.

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz :)

4 yorum:

  1. aynen öyle bende kullanamıyorum kokusu yuzunden alerji yapıyor öksürüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki kokusunu değiştirilirse bir şans daha verilebilir :)

      Sil
  2. Kokusu mu ? Cogu insan temiz kokusu yuzunden kullaniyor. Umarim asla kokusu degismez ama alerjisi olanlar icin alternatif bir urunde cikarabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belki kokusu az yada başka bir versiyonunu çıkarabilirler :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...