24 Mart 2014 Pazartesi

Garnier BB krem Karma ve Yağlı Ciltler için


Merhabalar
Garnier'in ilk çıkan BB kremini kullanmıştım. Fakat oda ne yağlı olan cildim ayna gibi parlamaya başladı. Birde üstüne sivilce tarlası gibi olan bir yüzüm oldu. Tabi hemen bıraktım ürünü. Fakat geçen yaz yeni çıkan yağlı ciltler olan bu ürünü kullanmaya başladım ve taadaa :) Yazın fontöten yerine kullanacağım güzel bir ürünüm oldu :)
Yapısı böyle sulu bir şey ayrıca kapak açışlarında dikkat sıçrama yapıyor. Kapatıcılığı çok güzel gerçekten bayıldım. Mat bir bitişe sahiptir. Pudraya gerek yok bence uzun süre kalıcılığını sağlıyor çünkü.

Bende ona güzel bir çözüm buldum nolur ne olmaz diye gratisten seyahat boyu şişelerden aldım. En azından orijinal şişesinden daha dayanıklı çünkü makyaj kutuma akma yaptı kendi kutusundayken :)
Kutunun arkası da böyledir efem meraklısına :)
Bu arada kendi yüzümde gösteremiyorum malesef yaz için orta ton güzel gidiyor da kışın sürünce zenci gibi oluyorum :D

Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...