23 Mart 2014 Pazar

Garnier Nem Dengesi karmadan yağlıya dönük ciltler için


Merhabalar bu ürünle Gratis kadınlar günü indiriminde yanımdaki bayanın alışveriş sepetine 2şer 4er atması, benimde şaşkınlıkla ona bakmam sonucu bu ürünü övmesiyle aldım.


Sabah kalktıktan ve yüzümü yıkadıktan sonra akşamda yatmadan önce yüzüme uyguluyorum. Kokusu çok güzel ben çok beğendim :) İlk sürüşte yüzünüzde vıcık vıcık hissetsenizde en geç 2 dkya emiliyor.Nemlendirici özelliğine diyecek yok ama matlaştırıcı konusunda orta yada orta altı desek yeridir. Benim yağlı cildimde parlamalara pek engel olamadı açıkçası Fakat fondöten yada pudra için güzel bir baz olarak kullanabilirsiniz.

Garnier nem dengesi karmadan yağlı olan ciltler için
Böyle yeşilimsi bir rengi var. Beni tek sinir eden konu kapağı ilk açtığınızda jelatinsiz sanki senden önce biri beni kullandı gibi bir his oluyor.
Fiyatı indirimden 5.90tl ye aldım şaka gibi

Peki bu ürünü kullananız var mı aranızda :)

6 yorum:

  1. Ben de kullaniyorum bu urunu, katiliyorum sana tam olarak yaglamayi engelleyemese de, makyaj oncesi icin guzel hafif bi nemlendirici :)

    YanıtlaSil
  2. yağlı ciltlere etkili bir şey bulamadım sizin bildiğiniz bir nemlendirici var mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben de bulamadim daha ama kesinlikle su bazli olanlari kullanmamiz gerekiyo onu anladim :)

      Sil
  3. La Roche - Posay Effaclar Duo (+) yağlı ciltler için harika bir nemlendirici :)

    Özellikle T bölgesinde ki yağlanmayı çok güzel dengeliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler öneriniz için :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...