22 Mart 2014 Cumartesi

Neutrogena Kış Aşkı El Kremi

parfümsüz el kremi
Resim yazısı ekle

Merhabalar
Gelelim enn sevdiğim el kremine gerçekten çatlamış eller için mucize değerinde bir ürün ben bu ürünü ikisi bir arada indirimde aldım. Dudak kremi hikayesi de sonraki yazıya :) Neyse nerde kalmıştık heh çantamdan eksik olmayan bu krem tam bir kurtarıcı. Ayrıca benim gibi alerjisi olan bir insan için en güzel özelliği kokusuz olması +1 benim için. Minicik bir parçası bile nemlendirme sağlıyor ve emilimi gerçekten hızlı

Fiyatı da Kadınlar günü için Rossmandan alınmıştı. Yanında numune rujuyla beraber 10 tl :)


Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...