22 Mart 2014 Cumartesi

NEUTROGENA SPF 20 DUDAK NEMLENDIRICISI

spf 20 dudak nemlendiricisi
Gene Merhabalar
Gelelim benim dudak kurtarıcıma bu bebekle yakın arkadaşımın yanına konyaya gittiğimde tanıştım hava o kadar kuruydu ki dudaklarım çatlamış ve gerginlikten acı çeker hale gelmiştim. Watsons'tan tek olarak 7 liraya almıştım ki bu indirimli haliydi normal fiyatı 10 tl idi. Aa ne güzel indirimli aldım diye sevinirken İstanbul Rossmanda hem el kremi hemde dudak nemlendiricisini 10 liraya bulunca gerçekten dumur olmuş oldum :D

Neyse bu kadar anlatımdan sonra gelelim nemlendiriciye çatlamış dudaklarımı ilk sürüşten itibaren yatıştırdı ve yumuşattı. Çok hafif bi kokusu var ve renksiz ( Erkek arkadaşımın dudakları da bu şeker sayesinde çatlamış halinden kurtuldu. ) Ayrıca 20 spf koruması var buda dahada bir artı tabi

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...