23 Mart 2014 Pazar

Rival de Loop Rujlar



Rossmann'nın kendi markası olan Rival De Loop rujların en güzel renkleri ve benimde çevirip çevirip kullandığım cici rujlarım.
İlk önce artılarında söz edeyim. Fiyatı zaten herkesin malumu ucuz hele ki indirim zamanlarında artık bedavaya geliyor neredeyse. 107 ve 58 numaralar hafif sedefli 51 ise mat

Olumsuzlukları kesinlikle ama kesinlikle nemlendirici sürmeden kullanmayın. Gerçekten dudağı çok kurutuyor.Ayrıca dudağınız çatlaksa aralara doluyor.Kalıcılığı orta seviyede




Kullanım süresi 36 ay olarak belirtilmiş. Zaten normal ruj kullanım süresi :)

Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz ? :)

3 yorum:

  1. Bu rujlarıböyle yakından tanımak ne güzel... :) Mağazada bu kadar yakından ve rahat görmek mümkün değil maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi öneririm ama kış rujları bence yazın ağır kaçıyor diye kullanmıyorum Bazı mağazalarda görebilmek mümkün değil bitmiş oluyor genelde :)

      Sil
  2. Hiç kullanmadım... :/ ama merak etmiyor değilim...

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...