23 Mart 2014 Pazar

Rival De Loop Young Intensive Lip Care

rossmann

Gene bir Rival De Loop Young ürünüyle karşınızdayım. Bugün ki ürünümüzü anlatmaya kokusundan başlayalım. Çok lezzetli bir kokusu bulunmakta. Plastik aplikatörü var.
Normal dudaklar için kullanıma uygun eğer çatlak veya çok kuru dudaklarınız varsa kullanmayın bence pek işe yaradığını söyleyemem. Yanlızca nemlendirme sağlıyor. Benim çatlamış dudaklarıma pek işe yaramadı yani :) Ama normal dudaklara nasıl olur onu bilemem :)

Pekii siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz ?

2 yorum:

  1. kokusuna bayilip aldim dun ama henuz denemedim. bakalim nasil cikacak :)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ki memnun kalırsınız kokusu gerçekten çok güzel :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...