4 Nisan 2014 Cuma

Diyetteki Pınar'ın Anıları :)

Merhabalar :)
Bugün sizlere bir ürün tanıtımı değil Ocak ayından beri olduğum diyetimi yazmak istedim. Malum bir şeyler hakkında yazmak hoşuma gidiyor bunu da yazıyım dedim.

Malum 22 yaşındayım. Fakat aldığım kilolar pek bana uygun değildi en azından benim ruhuma göre değildi.Tamam pek fit bir ergenlik dönemi geçirmedim ama son 1 yılda aldığım kilolarım başıma ders olmaya başladı. Bende Ocak ayında Diyetisyen aramalarına başladım. Beşiktaşa bağlı Ortaköy de oturmaktayım. İnternet üstünden de Beşiktaş Belediyesinin Beşiktaş İlçesinde ikamet edenler için diyetisyen hizmeti olduğunu öğrenip araştırmalarımı bu yönde ilerlettim.


Beşiktaş Belediyesi çağrı merkezi 444 44 55'i arayarak 10 Ocak için İrem Kaya hanımdan ilk randevumu aldım. Ve böylece kilo verme serüvenim başlamış oldu. İrem hanım gayet güler yüzlü, şeker bir bayan tabi bir diyetisyene yaraşır şekilde " ince " buldum kendilerini :)  İlk hedefimizi 59 ikinci hedefimizi de 55 kilo olarak planladık. Diyet listemi okul ve tatil günlerime ayrı olarak planladık .

Şimdi sorarsanız ben başlarken kaç kiloydum höööömm efenim 68 kiloydum yani tontiklik sınırını kendi vücudumda zorlamaktaydım. Sen nasıl oldunda bu kilolara zıpladın diyenler için alerjik bir bünyem olduğunu söylemiştim. Bahar döneminde her gün kullandığım bir hapım mevcut hapın iştah acıcı olduğu biliniyor. Tabi sağlıklı abur cubur yerine sağlıklı olmayanı sınırsızca yiyince hop hop bir anda hayatımın en şişman dönemine başlamış oldum.

Eveet şu 4 ayda neler oldu ? Ben diyetime uydum. Tamam tamam yalan söylemiyim arada kaçırdığım zamanlarda oldu :D Şuan evde tartıda 64 kilo çıkmaktayım. Tabi İrem hanıma gittiğimde üstümdekilerle ve öğle seansına gitmeden önce yediğimiz öğle yemeğini de sayarsak 1-2 kilo fark oluyor. Oda onun yanındaki kilomu sayarak şuan 66 kiloyum. 

Pekiii vücudumda ne gibi değişiklikler oldu ? Her zamanki gibi kilo verdiğim ilk yüzümden belli olmaya başladı. Tontik yanaklar gitti. Pantolonlar hafiften bol gelmeye başladı. Vücudumu artık ağır gibi hissetmiyorum. Nefesim düzeldi. Ve yürüyüşlerde daha hızlı koşmaya başladım hızım arttı yani :D

Tabi bu diyet sırasında evime yakın olan Yıldız Parkında haftada 3 - 4 gün 30 dk hızlı tempo yürüyüş ve 30 dk spor aletleriyle çalışma yaptım hala da yapmaya devam etmekteyim.

Bir hafta önce diyetimizi daha da ağırlaştırarak hızlı yağ yakmaya geçtik. Önceki diyet kolaydı da bu zorlayacak gibi duruyor. Gene diyetimden ve sonuçlarımdan haberdar edicem sizi :)

Şimdilik Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...