4 Nisan 2014 Cuma

Minik bir Gratis alışverişi ve Gratis Kart


Geçen hafta yaptığım alışverişi anca şimdi yazabildim. Ürünleri sonra ayrıntılı olarak yazacağım.
Amaa Gratis Kartı burda anlatıyımm. Bu minik alışverişi bahane ettim aslında kartı almak için :)

İndirim sağlamaya kartı aldığım an başladı. Burdan indirimleri öğrenebilirsinizz. :)
Puan toplama olayına gelince şuan 0 puandaymışım neye göre kazanacaz bu puanları bilemiyorum açıkçası
Bakalım yakın zamanda Kartın daha işlevini kazanıp çoook işimize yarayacağını düşünüyorum :)

2 yorum:

  1. Öncelikle blogun hayırlı olsun :) Gratis benim de sık sık alışveriş yaptığım yerlerden, onlar olmasa napardık bilmem :) Takipteyim ben de beklerim, sevgiler..
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler gerçekten onlar olmasa napardık :)

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...