28 Nisan 2014 Pazartesi

Pantene Isıya Karşı Koruyucu Parlaklık Veren Saç Bakım Spreyi

pantene ısıya karşı koruyucu saç spreyi

 Merhabalaar

Uzun bir süreden sonra tekrar buradayım. Gelelim ürün yorumlarıma saçlarıma çok fazla bakım yaptığım söylenemez aslında bu yüzden düzleştirmeden ve fönlerden oluşan kırıklarım mevcut. Baktım kırıklarımla başa çıkamıyorum en azından daha fazla kırık oluşumunu önlemek için ilk şansı Pantene saç bakım spreyine verdim.
Sprey normal ve kalı telli saçlar için (Kalın telli ve kabarık burda benden söz ediyor :D )



kalın saçlı saçlara
Kullanımı banyodan çıktıktan sonra saçımı kurutmadan önce saçıma sıkıp tarıyorum. Gerçekten kokusu çok güzel ve uzun bir süre kokusu kaybolmuyor. Bu fön ve düzleştiriciyle de aynı koku uzuuun süre kalıyor.
Düzleştirmede de aynı uygulama söz konusu bu arada :)

Parlaklık vermesi hımm bu konuda bilemiyorum orta altı desek yeridir. Çok başarılı değil malesef en azından sönük gibi göstermiyor saçlarınızı.

Bence parlaklık yerine kabarmayı önleyici olduğunu vaat etse daha güzel olabilirdi. Kabarık saçlarımı kontrol altına aldı ve elektriklenme olayını en aza indirdi :)

Görüldüğü gibi kilit sistemine sahip ve pompası püskürtmeli 

Evet bu ürüne olan yorumlarım gayet olumlu ve kullanmaya devam edeceğim öyle gözüküyor :)

Şimdilik bu kadar sonra görüşürüz :)

Sizin bu ürünle ilgili yorumlarınızı merak ediyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...