23 Mayıs 2014 Cuma

Dirty Works Detox Mask

gratis

Merhabalar

Bugün ki ürünüm Dirty Works markasının Detox Maskesi kendilerini Anneler günü indirimden almıştım.

Ürünün yorumlarına geleyimm :)
Yaban Mersini içerikli Kil Maskesi kendileri buram buram yaban mersini kokuyor. Kokuya duyarlılar rahatsız olabilir. Benim alerjim olduğu halde pek etkilemedi kokusu ama kişiden kişiye değişir tabi :)
Temizlenmiş yüzünüze ince bir tabaka halinde sürüyoruz. Zaten 10-15 saniye sonra katılaşmaya başlıyor kendileri 5 dakika sonra suratınızda tamamen katılaşıyor. 10 dakika etkili dedikleri için uzun süre tutmadım ben
Sonra yüzünüzü ılık suyla yıkıyorsunuz. Gerçekten kendimi çok tazelenmiş hissettim. Hatta 1 gün sonra bile yüzümde o temizlik hissi devam ediyor. Ürünü ben çok beğendim bittiğinde tekrar alacaklar arasına girdi çoktan ayrıca kabı da çok şeker duruyor söylemeden edemeyeceğim.
dirty works detox maskesi
Arka görünümü de böyle kasiyer bayan koruma barkodunu çıkarırken yazıları baya yırttı. Bende bu fotografı böyle aldım

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz peki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...