12 Haziran 2014 Perşembe

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

hassas ciltler için

Merhabalar
Final haftamda 2 günlük ara bulmuşken yazmak istedim :)

Gelelim ürünümüze Gratisten indirimde almıştım kendilerini her gün kullanarak yorumlama fırsatı buldum.


Eveet yüz ve göz makyajını çıkarmak için kullandım kendilerini. Parfüm içermiyor ayrıca

Yüz makyajımı çıkarmak için pamuk kullandım ilk seferde çıkardı. Fakat göz makyajımda aynı şeyi söyleyemeceğim. Suya dayanıklı ürünler kullanıyorsanız göz makyajınızda baya haşin temizlemeniz lazım.

Kirpiklerimi dökmedi. Gözlerde yanma ve göz çevresi kuruluk yapmadı.
hassas ciltler için

Bir daha alır mıyım düşünmem lazım :)

Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? 

İyi Günler Dilerim

2 yorum:

  1. waterproof makyaj pek yapmadığım için ihtiyacımı karşılıyor benim. Bioderma'ya göre uygun fiyatlı bir alternatif diye düşünüyorum. Ama dediğiniz gibi waterproof ürünleri çıkarmak konusunda vasatın da altında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanmıyorum almam bir daha çok uğraştırıyor.

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...