14 Haziran 2014 Cumartesi

Maybelline Baby Lips ' Cherry Me'

Cherrryle beni Scotty :D

Merhabalaar

Tadaaa Gratis standında arzı endam ederler kendileri fiyata dikkat internette 30 liraya satan görmüştüm. O.o

Aldık kendilerini geldik evimize
cherry me

Kırmızı delisi bir bayan olarak tabikide cherry me tercihim oldu. Çantaya atmalık kendileri çok şeker bi görünüşü var.
Dudaklara çok güzel bir pembelik veriyor.Dudağımda da göstermek isterdim fakat çatlak dudaklarım hala iyileşme safasında rezilliğe gerek yok.


cherry me


Çatlamış dudaklarıma rağmen aralara dolma yapmadı. Gayet sabitti. Nemlendirmesi güzel ve uzundu. Dudağınızda yapış yapış bir his yaşatmıyor.


Buda arka taraf görüntüsü
içindekiler

Üründen gayet memnunum diğer çeşitlerinede talibim :)

Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız nelerdir ?

İyi Günler Dilerim :)

2 yorum:

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...