13 Haziran 2014 Cuma

Rival De Loop Asansörlü Göz Kalemi

rossmann

Merhabalar 

Bugün size çantamdan ayırmadığım göz kalemimi anlatacağım.
Rossmannda ki toplu alışverişimde almıştım kendilerini kullana kullana yarısına geldim ve artık yorum yapabilirim.

Bir kere sürümü çok kolay ve yumuşak onu söylemeden edemeyeceğim. Bulaşmada yapmıyor.
Şahsen benim gözlerimde 8 saat boyunca nasıl sürdüysem öyle kaldı ne bir akma ne bir yayılma gayet sabit kaldı kendileri
Kendileriyle mutlu mesut bir beraberliğe sahibim. İndirimde her rengini de stok yapacağım :D

Size de kesinlikle öneririm. 3.14tl gibi komik bir rakama almıştım 
rossmann


Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız nelerdir :)

İyi Günler Dilerim :)

1 yorum:

  1. en sevdiğim göz kalemi asansörlü olanlar.
    İnanılmaz kullanışlı oluyorlar ...

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...