7 Haziran 2014 Cumartesi

Watsons Card Geldi

Merhabalaar 
Doğum günü münasebetiyle bugün sevgilimi kandırıp cevahire gittik. Gelmişken de Watsons kartımı alim dedim.
 Bayıldım 2.5tl yi aldım kartımı Aldığım bayan burdan aktivasyon yaparsanız 100 puan kazanırsınız dedi.
Yazdım tüm bilgilerimi ama bir türlü kabul etmedi bende evde yaparım dedim.
Eve geldim oturdum başına bilgisayarımın girdim kart numaramla Şifremi birde ne göreyim 100 puan felan gelmedi. :/ Oysa tüm bilgilerimi de paylaşmıştım. 
Buyrun böyle içindekiler :)

Niye öyle oldu bilmiyorum ama bir dahaki gidişte soriciğim :/
Ha sizde evden yapmak isterseniz aktivasyonu Buradan bayanlar :)
İyi Günler Dilerimmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...