15 Eylül 2014 Pazartesi

Loreal Elseve Mucizevi Yağ

Merhabalarr

Uzun zamandır bir şeyler yazamadığımın farkındayım. Mezuniyet,staj,tatil derken çok boşladım blogumu ama bunu telafi etmeye çalışacağım.

Gelelim ürünümüze uzun zamandır kullanarak artık yorum yapma seviyesine gelmiş bulunuyorum :)



Kullanım önerilerinde de görüldüğü üzere 3 çeşit kullanılabiliyor. Ben her çeşidini kullandım. Gelelim yorumlarıma bildiğiniz yağ bir kere benim uzuun saçlarıma bile bir damlası yetiyor. Bereketli hemde nasıl anlatamam. Avucunuza sıktığınızda ve saçınıza yedirdiğinizdeki parlaklığı anlatamam. Ayrıca çok ağır bir çiçek kokusu geliyor saçınızdan ama ağır dediğime bakmayın insanı rahatsız edecek kadar değil bu koku :)

 Saçlarımda çok güzel bir parlaklık ve yumuşama oldu. Ayrıca kırık uçlarıma da iyi mi geldi ne :D Çok yağlı saçımda bir anormallık olmadı. Şahsen bir daha kullanılacaklar listeme girdi.
Aldığımdan beri 2 günde bir kullandım. Anca bu kadar bitebildi.
Saçınıza sürdükten sonra durulama yapmıyorsunuz. Yanlızca 1. kullanım önerisinde saçınızı şampuanlamadan önce saçınıza yediriyorsunuz. Bir orada suyla karşılaşıyor bu arkadaşımız :) 
Benden geçerli not aldı.

Peki siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz ? 

2 yorum:

  1. Almayı düşündüğüm bir üründü.Tavsiye için teşekkürler Pınar.
    Sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek tavsiye ederim benim saçlarıma iyi geldi
      İyi Günler Dilerim :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...