26 Temmuz 2014 Cumartesi

Ve şeytanın bacağını kırdım :)


Merhabalarr 

Sonunda şeytanın bacağını kırdım ve bir çekilişten hediye kazandımm.
Sihirli Mavi ile Deffter.com un beraber düzenlediği çekilişte 2 arkadaşla beraber güzel defterler kazandık. 3 seçenek arasından benim seçtiğim buydu.  :)
Gerçekten çok şeker. Böyle cicili bicili şeyleri çok severim. Defterin kalitesi gayet güzel. Kapağı sert kartondan yapılmış ve telli :)
İlk Sayfası :)

96 çizgili sayfası var. Defteri güzel anılarımı yazmak ve bu anıları ölümsüzleştirdiğim fotoğrafları yapıştırmak için kullanmayı planlıyorum.

Buda Arka Kapağı
Aşık kuşlar :)
Çekiliş için yine Sihirli Mavi vee Deffter.coma teşekkür ederim.


Hoşçakalınn :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...