26 Eylül 2014 Cuma

Bitenler ve Hoşçakal Denilenler :)

toplu resim

Bitenler ve Hoşçakal Denilenler köşeme Hoşgeldinizz :)



Gliss ve Isana
Saç ürünleri
  • Gliss Onarıcı Sıvı saç kremimde bitenler arasında. Dibinde kalmış biraz fakat kullanmayacağım. Yeni bir ürün bulamassam yeniden alabilirim belki :)
  • Isana Hair Sabitleyici Saç Kremi resimdeki deneme boyudur. Sanırım sprey değilde köpük olanı alacağım. Yani Hoşçakal :)


Güneş yağı
Güneş Yağı
Sun Ozon Güneş Spreyi  Yazın çok memnun kalarak kullandığım ürün yarısı hala duruyor ama son kullanma tarihi geçmiş onun farkına vardım. Bir dahaki yaz alınacaklar listemde :)

Rival De Loop ve Rexona

  • Rival De Loop Göz Makyajı Temizleyicisi Eğer suya dayanaklı ürünler kullanıyorsanız ürün biraz başarısız çok zorluyorsunuz. Birde bu ürünün çift bazlı olanı var o daha iyi fakat gözlerimde yanma yaptığı için kullanamıyorum.
  • Rexona Roll On uzun zamandır kullandığım ürünü değiştirmeye karar verdim. Yani Hoşçakal :)
    Dibini gördüğüm pudra

    Pudra Özellikleri

  • Golden Rose Pudra Tüm kış beni idare etti ve artık dibini gördüm. Elimdeki pudraları bitirene kadar yenisini almayı düşünmüyorum.





Hepinize İyi Günler Dilerimmm :)



3 yorum:

  1. Baya ürün bitirmişsiniz ne güzel :) Ben elimdeki bitene kadar bekleyemediğim için bi türlü hiçbişeyin dibini göremiyorum malesef :/

    Ben blog yazmaya yeni başladım. Bi göz atmak isterseniz sizide beklerim şimdiden teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 2 ürünü bi arada kullanıyorum. 1 gün başkası 1 gün başkası :)

      Sil
    2. Yağmur hanım bu arada çekilişinize katılmak istedim fakat yorumlarınızı kapatmıssınız.

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...