29 Eylül 2014 Pazartesi

Diyetteki Pınar'ın Anıları 2

Merhabalar

" Bu kız diyeti bıraktı mı ? " düşünenler varsa diye yazımı burdan devam ettiriyorum. İlk yazım için buraya bakabilirsiniz

Şu anda merak edenler için kilomu açıklıyorummm 60 :)
Benim için ilk kilo hedefime ulaşalı 1 ay oluyor. Bu ay içinde pilatese de başladım. Tabi hala diyetime devam etmekteyim.


Tabi böyle bir fotoğraf çektirmem için daha yolum var :)

Üstteki fotoğrafa ulaşmam için vereceğim 5 kilom daha ve günlük pilatese ve haftalık yürüyüşlerime de devam etmem lazım. 
Haa yürüyüş demişken sıcak havalar sebebiyle neredeyse 2 aydır yürüyüş yapamıyorum :( Kışın soğukta daha güzel ve aktif yürüyüş yaptığıma karar verdim. 
Listeme gelecek olursam bu bana özel ve yemek tarzıma uygun bir diyet fakat sizinle de paylaşmak istiyorum.

liste

Yarın da randevum var bakalım neler olacak :)




İyi Günler Dilerim Yorumlarınızı Beklerim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...