26 Eylül 2014 Cuma

Gratis ve Rossmann Bayram İndirimden Alınanlar

rossmann ve gratis

Eveeet Bugün ki Rossmann ve Gratis Bayram indirimden aldıklarım.
Gözüm baya şeyde kaldı ama kendimi tuttum yoksa evdekilerden baya laf yiyeceğimi biliyorum :D

bayram indirimi
  • Lilibe Pamuk  2.90 tl                                                  (Rossmann)
  • Lilibe Göz ve Yüz makyajı için mendil 2.50 tl          (Rossmann)
  • Rival De Loop Young Power Hardener 4.99tl           (Rossmann)
  • Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bantı            (Gratis)
  • Murnauers Totes Derin Temizlik Maskesi 1.50 tl      (Gratis)
  • Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi     10.50tl      (Gratis)
  • Benri Makyaj Temizleme Diski                2tl             (Gratis)
İki alışverişimde de Fiş almayı unuttuğum için hatırladığım indirimli fiyatlarını yazdım.
Denedikçe ürünler hakkındaki yorumlarım gelecek :)



İyi Günler Dilerim :)
muck



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...