28 Eylül 2014 Pazar

Pilatese Merhaba

Merhabalar
Bu seferki yazım makyaj yada diyetle ilgili değil. Yeni başladığım ve umuyorum ki hayatım boyunca sürdüreceğim Pilatese adım atmış bulunuyorum.

başlangıç seviye pilates
http://instagram.com/sekerliturkahvesi
Nereden Merak Sardım ?
Aslında uzun süredir hep görüyordum. Televizyonda ve internette hep videolarına denk geliyordum. Televizyonda Ebru Şallıyı görerek keşke bende yapabilsem döneminden sonra niye yapamıyorum yapabilirim aslında diye kendime gaz vererek netten pilates ürünlerimi sipariş verdim. 50 lira gibi ucuz bir fiyata da eşyalarım evime geldi.


İlk Gün Heyecanı
Ebru Şallı ile pilates 1 CD sini bilgisayarıma taktım. Başlangıç olarak ısınma hareketleri yani
  • Doğru nefes alma teknikleri
  • Bel Duruşu (Naturel ve Infinite)
  • Kaburgaların vücutta doğal duruşu
  • Kürek kemikleri
  • Baş ve boyun
Bu ısınmalarla beraber mat yani minder üzerindeki, pilates topu ve esneme hareketleriyle CD bitiyor.

Sonraki Günler
İlk 2 gün 1. cd'yi yaptım hareketleri gayet kolay yaptığımı gördüm ve 3. gün 2. cd'ye başladım. Ve gerçekten zorlandım. Ama şunun farkına vardım,
Pilates egzersizlerini yaparken çektiğim acıyı (ki sonraki günlerde acı falan kalmıyor büyük ihtimal hiç kullanmadığımız kasları pilates yaparken kullandığımız için olan acılar bunlar) bitirdikten sonra hiç hissetmedim.

Hissettiklerim
 Hareketleri yapmak ilk başta zor gelse de sonradan alışınca zorluğun yerini eğlence ve gurur alıyor.
Bazı pilates hareketlerini yaparken özellikle Shell Strech gerçekten huzur ve dinginlik veriyor insana
Esneme özellikle de bacak esnetme hareketleri hala zor geliyor ama her gün daha iyiye ve ileri gitmeyi görmek insanı mutlu ediyor. 

Olacaklar
10 seans sonunda kendinizi iyi hissedecek, farkı hissetmeye ve vücudunuzu tanımaya başlayacaksınız.
20 seans sonunda yeni bir vücuda sahip olmaya başlayacak, farkı görecek ve fiziksel uygunluk düzeyini arttıracaksınız.
30 seans sonunda tamamen yenilenmiş bir vücuda, özellikle de sağlıklı, sıkı karın ve sırt kaslarına sahip olacaksınız.
Joseph Pilates
Bunları ben değil Joseph söylüyor vallahi ben onun yalancısıyım :D


Spora ve Sağlıklı Yaşama Merhabalar 



Hepinize şimdilik Hoşçakalın :)

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bence başlayın hem güzel bir hobi kazanmış hemde fit olmuş olursunuz :)

      Sil
  2. bende başlayacağım sıkılaşmam lazım :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılaşmak iyidir :)
      takip ettim sizi ayrıca
      İyi Günler Dilerim :)

      Sil
  3. bende çemberi alıp yapmak istiyom :)

    takibe aldım bende beklerim

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. İlk başlar da çemberle tek hareket var top ve mat daha ağır basıyor sanki cd lerde :)
    Bende sizi takipteyim
    Mutlu Günler Dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler de evde bir top eksik :) annemin sesini uzaktan duyar gibiyim ...

    bende size mutlu ve sağlıklı günler diliyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneminde ilk dediği şey nereye koyucaz bu topu minicik evde.
      Her şeyi her yere sıkıştırabilen annem benim topuma takmış bulunmakta :D

      Sil
  6. Valla yazıyı okudukça bende gaza geldim :) Siz yine ilerleyen zamanlarda gördüğünüz faydalarını yazın mutlaka , bizde okuyup şevklenip sağlıklı yaşama adım atalımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler böyle herkesi şevklendirmek hoşuma gitti 30. seanstan sonra tekrar yazılarıma devam edeceğim.
      Bu arada blogunuzdaki çekilişe katılmak istedim fakat yorum kısmını kapamışşınız. İzin verilmiyor yorum yapılmaya :/

      Sil
    2. aa gerçekten mi :/ hemen bakıyorum hiç farketmedim :/

      Sil
    3. Şimdi düzeldi sanırım :/ Çok teşekkürler haber verdiğin için <3 bende kimse katılmayınca hediyeleri beğenmediler düşünmüştüm :/

      Sil
    4. Ne demek benimde başıma gelmişti oradan biliyorum :D

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...