3 Ekim 2014 Cuma

City Color Far Paletleri

Merhabalar

Bugün size iki tane sevdiğim farı tanıtacağım. City Color ürünlerini Gratiste küçük boyları 2 TL, büyük boyları 5 liraya alabilirsiniz. Elimde 2 farklı renkler bulunan paletler var.



İlk paletimiz 
 Golden Brown adlı paletimiz büyük ve minik olarak 2 adet var bende minik olanı çantamda bulunuyor. :)
Büyük palette Far aplikatörü var fakat küçükte yok ikiside aynaya sahipler.
Ben farları tek tek kullanıyorum. Özellikle açık kahverengi fara aşığım çok güzel bir rengi var.

Büyük ve Minik boyları


Arka Tarafı


Swatchlarda böyle
Fiyatına göre ortalama üstü kapatıcılıkları var. Gözlerimde de ayrıca yapıp ekleyeceğim sonra :)


Buda Aynı ürünün Dark Smoke adlı paleti daha çok gözlere gölge yapmak isteyenler ve gece makyajı yapmak isteyenler kullanabilir. Şahsen ben yine teker teker kullanacağım.





Evet göze gölge yapma özürlüyüm :D O kadar video izliyorum yok olmuyor. Dayak yemişim gibi oluyorum. Far sürmek birazda alışkanlık ki ben daha yeni kullanmaya başlayan bir kızım. Bu ürünlerden memnunum.




Hepinize İyi Günler ve Mutlu Cumalar :)

3 yorum:

  1. Far paletlerine karşı acayip bir zaafım var :) Rengarenk, çok hoşuma gidiyorlar. Farlarla ilgili tek problemim, onca sürmeme rağmen bir türlü dibi görmemeleri.

    YanıtlaSil
  2. Minik Gratis farlarından benim de var. Çok şekerler gerçekten. Sürüm kalitelerini de hiç fena bulmadım. Güle güle kullan sen de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben sonunda küçük olanın dibine geldim. Yeşil renkte pek tercihim değil ama :D

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...