28 Ekim 2014 Salı

Eklips Makyaj Fırçaları Yorumlarım (Far ve Kontür Fırçaları )

Merhabalar :)

Eklips Far ve Kontür Fırçaları

Yeni bir yazıyla işte karşınızdayım. Bugün tanıtacağım bu iki ürün her gün kullandığım Eklips kontür ve far fırçaları :)
Bu fırçaların özellikleri saplarının bambudan yapılmış olması ve hayvanlar üzerinde test edilmemesi.
Görünüşleri Ecotoolsu andırıyor. Hatta onların daha uygun fiyatlısı da diyebiliriz sanırım :)

Eklips Far ve Kontür Fırçaları
Eklips Açılı kontür fırçası

Açılı Kontür Fırçası

Yukarıda ki resimde de gördüğünüz kontür fırçasını ben genellikle allık sürmekte kullanmaktayım. Siz isterseniz Bronzer, Aydınlatıcı ve kontür işlemlerinde de kullanabilirsiniz. Bu ürün hepsinin altından kalkacak yapıda bence :) Yumuşak kıllardan oluşuyor. Şuana kadar 2 kere yıkadım en fazla 3-4 kılı düşmüştür. yanı kıl dökme yapmıyor.

Eklips Far ve Kontür Fırçaları

Far Fırçası

Far fırçamız üstteki resimde de görüldüğü gibi yuvarlak kesim ve tüyleri baya sık. Şunu da belirtmek isterim ki Far fırçası kontür fırçası kadar yumuşak değil ama gözü tahriş edecek kadar da sert değil. Far uygulamada başarılı benim gibi far sürme özürlü bir insan için kullanımı kolay geldi.

Aslında bu ürünleri uzun zamandır kullanıyorum. Niye yorum yazmamışım hayret Eklipsin çıkardığı diğer fırçalarıda en kısa sürede deneyip yorumlarını sizinle paylaşacağım.



Peki siz bu ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz ?




Hepinize Mutlu ve Huzurlu Günler Dilerim :)




4 yorum:

  1. Bende far fırçasını kullanıyorumm, fiyatlarına göre süper iş çıkarıyolar bence. Geçen gratis indiriminden 5 li fırça setini de aldım ama onu henüz kullanmadım. Ama onuda severek kullanıcağımı düşünüyorum :)) Çok güzel bi yazı olmuş ellerine sağlıkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. İndirim olursa 5li sette benimde gözüm var :)

      Sil
  2. Ben de eklips fırçalardan çok çok memnunum bende aydınlatıcı,pudra ve far fırçaları var hepsinden çok çok memnunum fiyatına göre oldukça iyi iş çıkarıyorlar kontür fırçasını almak istiyorum ama her gittiğimde malesef kalmamış oluyo:) çok güzel hoş bi yazı olmuş blogunuzu yeni keşfettim çok beğendim bloguma da beklerim muhakkak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle çok pahalı ürünler kullanmak bana göre değil fiyatına göre gerçekten çok iyi ürünler:)
      Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için Bende sizi takipteyim:)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...