30 Ekim 2014 Perşembe

Gratis İndirimden Alınanlar :)


 Merhabalar 


Sabah Gratisten gelen indirim mesajıyla akşama doğru kendimi Ortaköy Gratiste buldum. Çoktan bazı raflar boşalmış hatta Essence standı talan edilmişti. Önceki indirimde aslında tüm eksiklerimi tamamlamıştım.
Bu aldıklarımda aklıma takılan ve merak ettiklerimdi.


Alınanlarda %50 İndirimli Fiyatıyla Şöyle
  1. Essence Pure Skin Gözenek Arındırıcı Serum        6.10 TL
  2. Essence Quattro 4lü Far                                          6.10 TL
  3. Benri Hindistan Cevizli El Kremi                           1.50 TL
  4. Emily 205 Dudak Kalemi                                       1.50 TL
  5. Eklips Professional Dudak Fırçası                          1.70 TL
  6. Eklips Professional Kaş ve Kirpik Fırçası              1.70 TL
Daha çok şeyde gözüm kaldı ama artık alışveriş yasağı koydum kendime. Yakınlarda Watsons olmadığı için bu indirimdeki Watsons alışverişim suya duştu gözüküyor.

Hepinize İyi Günler Ve Mutlu Alışverişler

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Pınar Hanım Bloğunuzdaki makalelerinizi oldukça faydalı bulduk, Kontör34 firması olarak bloğunuzu yakından takip etmekteyiz

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ,soslubademin blogerler kaynaşşın etkinliğinden geliyorum.
    Sitenizi takibe aldım banada beklerim.
    Bloğumun ilk çekilişinide başlattım ,sizide davet ediyorum.
    Sevgiler

    http://hobium.blogspot.com.tr/2014/10/hobium-blog-cekilisi-basladhaydi-sende.html

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...