1 Ekim 2014 Çarşamba

Loreal Elseve Yağlanma Karşıtı Arındırıcı Şampuan

Merhabalar

Loreal Elseve

Bu gün tanıttığım ürün benim uzun zamandır severek kullandığım biricik şampuanım L'oreal Elseve Yağlanma Karşıtı Arındırıcı Şampuan :)



Vaad Ettikleri neler?

Uzun süre temizlik ve ağırlaşmayan hafif saçlar 


Gelelim yorumlara :)
Çabuk yağlanan ve kalın telli saçlara sahipseniz ve 1 en fazla 2 gün sonra saçınız ağırlaşıp kafanıza yapışıyorsa gönül rahatlığıyla kullanmayı önereceğim size. Bu ürün gerçekten saçınıza iyi gelecek. Ben memnun kaldım. Bittikten sonrada büyük ihtimal devam edeceğim.




Hepinize İyi Günler Dilerim.



4 yorum:

  1. Bende zamanında iki kutu bitirmiştim bundan :) Saçın yağlanma süresini birazcık uzatıyor sanki ama çok büyük bir etki göremedim gerçi ben istediğim etkiyi hiçbir şampuanda göremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zamanı uzatması işime geliyor. Benim en büyük derdim ağırlaşma ve parlamaydı onların süresi uzadı. Acaba No-Poo olayına mı girsek belki işe yarar :)

      Sil
    2. Sana yaramasına sevindim :) Düşünmedim değil ama şampuan kullanmadan insan temizlendiğini nasıl hisseder bilemedim :)

      Sil
    3. baya insan şampuansız saç temizliği yapıyorlar enteresan denemek lazım :)
      En azından bir alışveriş kalemimiz silinir :D

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...