29 Ekim 2014 Çarşamba

Maybelline Baby Lips ' HYDRATE '

Merhabalar

Bugün ki yazımda Maybelline Baby Lips Hydrate ürününü yorumlayacağım.
Serinin başka bir ürünü olan Cherry Me hakkındaki yorumum da burada :)

Özellikleri


Gelelim ürünümüze ve vaatlerine:)
Ürünümüz Limon ve Fesleğen kokulu ki bunu kapağını ilk kaldırdığınızda zaten kokuları algılayabiliyorsunuz. Ürünün vaadleri ise Yoğun dudak bakımı, 8 saat nemlendirme ve 1 haftada gözle görülür sonuçlar.


 Dudağınıza sürdüğünüzde kokular daha belirginleşiyor. 8 saat nemlendirme pek bende olmadı. Açıkçası 1 saat sonra dudağıma hiç sürmemişim gibi oldu. Cherry Me deki o uzun süreli nemlendirmeyi göremedim :/ Ürün renksiz bu arada 




Peki Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?


Hepinize İyi Günler Dilerim.


6 yorum:

  1. Ben "Crystal" serisinden "Pink Kiss" olanını kullanıyorum. Hafif pembe parlak bir görüntüsü ve nemlendirmesi çok başarılı açıkcası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence renkli olanlarda nem verme daha yüksek :)
      pink kiss güzel ama dudağımda rengi gözükmez diye almadım :)

      Sil
    2. Gratisten aldım ama watsons veya rossmann gibi kozmetik satan dükkanlarda da bulunuyor :)

      Sil
  2. hiç renk bırakmıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır renksiz ilk sürdüğünüzde hafif parlaması var sonra oda emiliyor

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...