26 Ekim 2014 Pazar

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhabalar :)

Resimde görülen çalkalanmamış hali

Yeni bir ürünle yine karşınızdayım.
Bugün ki ürünümüz Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi ilk kullanımdan itibaren sonuçtan memnun kaldığımı hemen belirtmek isterim.

 İlk önce iyice çalkalıyoruz ki ürünün içindeki iki faz karışabilsin. Çok az miktarda ürünü disk pamuğa döküyoruz. 1-2 dk gözümüzde bekletiyoruz. Sonra nazikçe göz makyajımızı temizliyoruz. Garnier Temizleme Suyundaki gibi haşin bir temizlik olmuyor. Gayet kolay ve rahat bir şekilde göz makyajınızdan kurtuluyorsunuz.


Gözlerimde yanma ve kaşıntı yapmadı. Ama yağ bırakmadı da değil. Zaten ürünün kullanımından sonrada ılık suyla yıkanması gerektiği yazılıyor. Böylece arta kalan yağda suyla temizleniyor.


Ben üründen hayli memnun kaldım. Bitene kadar kullanılacak ve yenisi de hemen alınacaklar listeme girmiş bulunmakta :)


Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?


Hepinize İyi Günler ve Mutlu Pazarlar

4 yorum:

  1. Kesinlikle, göz makayjı temizleyicisi olarak en iyisi! İlk kullandığım markaydı Neutrogena, "vay be, göz makyajı temizleyicisi iyi bişeymiş demek ki" demiştim ilk aldığımda. Sonra bitince başka marka vardı Neutrogena yoktu. Bir şey farketmez sandım onu aldım ama hiç memnun kalmadım ve "Demek ki "Neutrogena" iyi bişeymiş" dedim :). Gözü tahriş etmiyor kesinlikle benim de favorim Neutrogena :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra benimde favorim herkese de tavsiye ediyorum. :)
      Birkaç marka denedim ama en iyisi neutrogena

      Sil
  2. Ben de iyi bir göz makyaj temizleyicisi arıyordum. İlk indirim döneminde alıp denemek üzere bir kenara yazdım. Blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm. Bana da beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle tavsiye ederim. Ben çok memnun kaldım.
      Bende sizi takipteyim. İyi Günler :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...