23 Ekim 2014 Perşembe

Ödüle Layık Görüldüm :)


Sabah bir baktım ki karalamacalarım blogunun sahibesi dilek beni bu ödüle layık görmüş çok teşekkür ederim ona :)

Biraz sosyelleşelim. Birbirimizi tanıyalım. Öyle takip et devam değil burada iş biraz muhabbet etmek ve iyi insanlarla tanışmak :)

Bu ödülün 3 tane de şartı vaar :)

1. Ödülün Fotoğrafını paylaşmak 
2. Ödül veren blogun bağlantısını eklemek
3. 15 Bloga bu ödülü dağıtmak


Gelelim benim şanslı 15 blog sahibine
  1. Yağmurlu Günler
  2. Kadife Kırmızı
  3. Müptezel
  4. Gelincik Zamanı
  5. İncili Makyaj
  6. Özgür Kız
  7. Style Of Amazon
  8. Rüzgar Gülü
  9. Makyajhanesi
  10. İki Şekerli Oje Dolu Blog
  11. Hürremle Birlikte
  12. Manolya'dan
  13. Kırmızı Ojelerim
  14. Diarios Moda
  15. Cafe Huzur
Hepinize Mutlu ve Huzurlu Günler Dilerim...


12 yorum:

  1. Canım odul icin tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  2. Cok teşekkür ederim bugün benim icin cok özel bir gün ve bu da çok güzel bir hediye oldu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek mutlu olduğunuza çok sevindim :)

      Sil
  3. Çoook teşekkür ederim, aldım kabul ettim en kısa sürede yayınlayacağım... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :)
      İyi günler

      Sil
  4. Canımm çok teşekkür ederimm, çok mutlu oldumm benide bu ödüle layık gördüğün için :))

    YanıtlaSil
  5. Ödül için çok teşekkür ediyorum, cok mutlu oldum :) En kısa zamanda bende listemi yayınlayacagim. Ayrıca blogumda konuk yazar olmak isteyen olursa beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :)
      Tabi büyük bir zevkle

      Sil
  6. Merhaba Pınar, ben de hasta olduğum için maillerime kontrol edemedim. Yeni gördüm, ödül kazandığımı :) Çok mersi, süpersin!! Diğer ödül kazananları da tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...