2 Ekim 2014 Perşembe

Rimmel London Scandaleyes Rockin Curves Maskara

Merhabalar
Rimmel London Scandaleyes Rockin Curves Maskara

Ürünün dışı kabartmalı ve gerçekten çok orijinal 


Rimmel London Scandaleyes Rockin Curves Maskara
Fırçamızın Görüntüsü
 Fırça S tipi ve kıldan üretilmiş. Plastik olanlara inat kullanımı gayet güzel.
İlk kullanımda zorlanabilirsiniz fakat sonradan eliniz alışıyor. Tüm kirpiklerinize ulaşıyor.

Rimmel London Scandaleyes Rockin Curves Maskara

Ürün görüldüğü üzere 001 black zaten başka rengi de yok. Yani benim gördüğüm kadarıyla yok :)

Kapatınca böyle

Açık Görünüşte böyle

Ben genellikle tek kat rimel kullanan bir insanım 2 kat sürünce kirpiklerimi ağır hissederim. (böyle de cins bir kızım işte )
Topaklanma yapmaması ve akmaması artı yönlerinden
Ben ürünü çok sevdim. Büyük ihtimalle tekrar alacaklar listemde olacak.:)


Size kocaman öpücükler ve mutlu günler dilerim :)


2 yorum:

  1. Topaklanma yapmaması cok guzel. Rimmelin yeşil flex mascarasını kullandım tüm kirpiklerim birbirine yapıştı agırlastı. Avon supershock' a donmuştum. Ama resımde gordugum kadarıyla başarılı gibi. En kısa zamanda deneyecegım :))

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim üründen memnun kaldım. Demekki rimmelin her ürününün kalitesi aynı değil
      İyi günler dilerim :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...