10 Ekim 2014 Cuma

Wet'n Wild Mega Last Rose Bud Ruj

Merhabalar

Gratis'in bayram indiriminde almak için baya uğraştığım. Malum Gratis Wet'n Wild ürünleri her mağazasında bulunmuyor. Koskoca beşiktaşta iki tane mağaza olmasına rağmen marka bulunmayınca başladım. Yakın yerlerde aramaya nişantaşı ve üsküdar arasında seçim yaparak üsküdarı seçtim. Pekte ürün kalmamış bir standla karşılaştım. Testeri var ama alacak ürün yok. :D 
Bende gözüme kestirdiklerim arasından anca Rose Bud bulabildim.
Rose Bud 
Görüldüğü üzere ruj kapalı olarak böyle. Çok dandik bir kaba sahip kırıldı kırılacak gibi duruyor. Ayrıca rujun bir kısmı kabın dışında yani kapağı takarken kırılmalara dikkat ederek koymak gerekiyor.



Ürünün rengi böyle gayet hoş bir gül kurusu rengi.

 Kabın içindede bu kadar ruj var :)



Ben kalıcılığını ve renk vermesini çok sevdim. Kabında nasıl duruyorsa dudakta da rengi aynı.
Aşağıdaki resimde swatchlanmış halini görebilirsiniz :)


Ben üründen memnun kaldım. Büyük ihtimalle bir daha ki indirimde başka renklerine de göz atılacak.


Hepinize Mutlu Günler



2 yorum:

  1. Blogunun tasarımına bayıldım. Wet n wild'ın bu serisini ben de çok beğeniyorum. Bare it all rengini de şiddetle tavsiye ediyorum. Bana da beklerim.Sevgiler.
    http://incilimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kendi halimde bir şeyler yapmaya çalışıyorum :)
      Benimde gözüm vardı ama indirimde kalmamıştı.
      Takipteyim bende sizi
      İyi Günler Dilerim :)

      Sil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...