11 Kasım 2014 Salı

Moda Benim İçin Rahatlık Meselesi

Merhabalar

Aslında benim için moda o sokaklarda mağaza camlarının üstündeki mankenlerden çok farklı. Rahat olsun benim olsun felsefesini çocukluğumdan beri benimsemiş biri olarak ilk öncelik giysi ve ayakkabıda rahatlıktır. Öyle bu yıl giyimde midi etekler çok modaymış. Ayakkabı kış modasında cut-out modeller çok modaymış filan önemli değil benim için.

Çok fazla da mağaza alışverişi yapan bir insan değilim. Pazar malları bazen mağaza mallarından daha dayanıklı çıkıyor. Ha tabi İnternet üstünden giysi ve ayakkabı bakmıyor da değilim :)

 Ayakkabı modası olarak bu sene yeni trend Cut-out imiş. Şekerli hem modayla ilgin yok hemde nereden biliyorsun dersen google sağolsun. Ha zaten o cut-outları hayatta kış soğuğunda giymem giyemem. İsterseniz bi metrobüste İstanbul soğuğunda giymeyi deneyin sonra konuşuruz bu meseleyi :D Derseniz cinim biz kişisel arabadan inmiyoruz tabi o olabilir.


Cut-Out Ayakkabı

Gene bu bir radde daha giyilebilir.
Ama bu asla giymeyeceğim bir tarz 


Aksesuar meselesine gelirsek evet her bayan gibi bende aksesuar severim. Ama kafam kadar kolye filan hiç benim tarzım değil. Yüzük ve hafif kolye seviyorum. Ha birde deri bileklik hastasıyım.

Çanta olarak daha spor çantalar tercihimde. Hatta yazın bez çanta takıyorum.


Benim moda serüvenimde böyle belki beni daha da tanımak isteyenler için yazdım :)

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...