31 Aralık 2014 Çarşamba

Herkese Mutlu Yıllar :)


2014 geride bırakmaya az kaldı. Blogumu 2013te açtım ama aktif olarak yazmaya 2014 martında başladım.İlk başlarda acaba yazdıklarım okunur mu? Abuk subuk mu yazıyorum acaba diye düşünürken bugün baktım ki 98 canım takipçim olmuş. 100 kişiye ulaşmama 2 kişi kalarak 2015e girmek gerçekten benim için çok büyük bir mutluluk kaynağı

 Tüm takipçilerime öpücükler ve teşekkürlerimi sunuyorum :)


Gelelim yeni yıl mesajlarına 
2014 yılı hem ülkemiz hemde kişisel olarak pek güzel geçmedi.
Umarım ki 2015 yılı herkesin Mutlu, Huzurlu, Sağlıklı, Aşkı olmayana Aşk, İşi olmayana İş, Parası olmayana Bol Paralı bir yıl diliyorum.

2015den benim dileğim izleyicilerimi daha fazla bilgilendireceğim, gerçek aşkı bulabileceğim, Rusçamı daha da geliştirmek için Moskovaya gidebileceğim bir yıl olmasını diliyorum.


Herkese musmutlu seneler dilerimmmm :)






11 yorum:

  1. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bende sizi takipteyim :)
      İyi Günler Dilerim.

      Sil
  2. öncelikle 2015 ten hep güzellikler görelim bu yıl inşallah türk kahvesi olmazsa olmazımdır gözümü açtığımda ilk içim kahvemi pişirmektir kahve kokusu aldım geldim mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede mutlu yıllar mutluluk ve güzellik hep bizimle olsun :)
      Size Türk Kahveli günler dilerim :)

      Sil
  3. Bloğunuzu henüz keşfettim,takipteyim ,bana da beklerim:)
    zeyusanka.blogspot.com
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  4. Bak takipçilerin oldu ;) Ordan oraya zıplarken, tesadüfen buradayım. Ve hemen takibe aldım. 102. oldum. :P
    Umarım tüm dileklerin gerçek olur. Mutlu yıllar, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anda 102 takipçim olduu :D
      Vallahi mutlu oldum.
      Yeni yılda hepimizin dilekleri gerçek olur

      Sil
  5. Bak takipçilerin 102 oldu olacağdı ilk cümle. Numlk'un azizliği işte... ;) Hain Numlk! :P

    YanıtlaSil
  6. Takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...