9 Aralık 2014 Salı

Lilibe Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar
Uzuun bir aradan sonra yeniden yazıyorum. Yazamayınca çok kötü hissediyordum vallahi:)
Neyse gelelim bugün yorumlayacağım ürüne
Rossmannda bulabileceğiniz Lilibe Makyaj Temizleme Mendili
Rossmann Lilibe

İlk olarak şunu söylemek isterim ki pek emin değildim alırken ama gerçekten çok yanılmışım. Makyajınızı gerçekten çok iyi çıkarıyor. Poşetin için 25 adet bulunuyor ve öyle minicik değil mendillerin boyutu gayet büyük.
Kuru bir yapıda değil hatta aşırı derecede ıslak :)

Kokusu derseniz parfüm kokusu değilde sanki ıslak mendil kokusu varmış gibi yani rahatsız edecek bir kokuya sahip değil.
Alkolsüz ve içeriğinde Badem yağı, Allantoin ve E vitamini bulunmakta yani nemlendiricili özellikli

Rossmann Lilibe

Ben üründen çok memnun kaldım. Gerçekten makyajı çıkarmakta bir çok üründen daha iyi bittikçe alınacaklar listeme eklenmiş durumda.

Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hepinize iyi günler dilerim.

3 yorum:

  1. Selam bloğunuzu takip ediyorum bana da beklerim :) http://makyajebesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunu takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil

Siz yorum yapınca ben havalara uçuyorum bilin istedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...